اجرای جام بالکنی و نرده شیشه ای و کابین دوش

جام بالکنی

جام بالکنی نام دیگرتراس شیشه ای است. برای خصوصی سازی و افزایش ایمنی بالکن می توان از حفاظ و نرده یا شیشه استفاده کرد. کشیدن شیشه به دور بالکن از روش های افزایش فضا نیز به حساب می آید. این شیشه ها می توانند ثابت یا متحرک باشند. این جام بالکنی در زیبایی فضای شما تاثیر زیادی خواهد گذاشت و ظرافت و زیبایی شیشه، بر شفافیت نمای ساختمان خواهد افزود. در مدل های جام بالکنی فریم لس، دیدی یکپارچه و شفاف از حیاط و محیط بیرون خواهیم داشت. بالکان های دارای جام بالکنی، مکانی امن برای بازی کودکان یا نگهداری حیوانات محسوب می گردد.
انواع مدل های جام بالکنی عبارتند از:
ترکیب شیشه‌ های بسیار ضخیم و فولاد ضد زنگ به صورت نرده شیشه ای بالکن با استیل عمودی.
اتصال پانل های شیشه‌ ای از طریق بست
بدون شیشه و فریم لس؛ بدون هیچ اتصالی، استفاده از نرده شیشه ای یا اتصالات در فواصل زیاد

هندریل شیشه ای 

در کنار وید ها، پرتگاه ها ، تراس و راه پله ها شما میتوانید هندریل شیشه را جایگزین نرده های فلزی و استیل کنید .
به این صورت که تا ارتفاع استاندارد تماما از شیشه استفاده می شود .
وحال میتوان از دستک یا handrail هم در بالای این نرده های شیشه ای استفاده کرد.
نرده شیشه ای طبق نظر شما کارفرمایان محترم می تواند فقط از شیشه استفاده شده باشد .
که شیشه ها غالبا از دو لایه شیشه سکوریت با ضخامت های متفاوت 5 ، 6، 8، 10 میلیمتر تشکیل می شود .
هرچه تعداد و ضخامت لایه ها بیشتر باشد بالطبع کار اجرا شده از استقامت بالاتری برخوردار است.
می توان از حالت ترکیبی هم برای هندریل شیشه ای ( نرده شیشه ای ) استفاده کرد.
یعنی پروفیل استیل در کف به عنوان پایه نگهدارنده نرده شیشه ای ، شیشه سکوریت لمینت شده در وسط ، و در سطح فوقانی از یک دستگیره یا دستک استیل استفاده کرد.

کابین دوش

امروزه به علت وجود ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها با واحد‌های با متراژ پایین حمام‌ها نیز کوچک شده‌اند. به طوری که آنطور که باید نمی‌توانند پاسخگوی کاربران خود باشند و همینطور به لحاظ بصری زیبایی خاصی ندارند. نکته‌ی دیگری که باید به آن اشاره کرد رطوبت موجود در حمام است که موجب خرابی مصالح و یا لک‌دار و کثیف شدن آن‌ها و یا جمع شدن قارچ‌ و جرم در فضا می‌شود. مصالح زیادی در بازار وجود دارند که در هرکدام سعی شده مقاومت در برابر رطوبت و آلودگی‌ها بالا رود. اما در نهایت هرکدام تا حدی توانسته‌اند در دستیابی به هدف خود موفق باشند. لذا متخصصان با بررسی نیازهای موجود بازار و کمبودها و ضعف‌های حمام‌ها و مصالح مورد استفاده در آن سعی در طراحی و ساخت نوعی از حمام کردند که پاسخگوی کاملی به تمامی این نیازها باشد. کابین دوش محصولی است که متخصصان برای این نیازها ارائه دادند.

کابین دوش برای خانه‌هایی با حمام کوچک یا کسانی که قصد جدا کردن حمام از سرویس بهداشتی را دارند می‌تواند گزینه‌ای بسیار خوب باشد.